جرمگیر و ضد عفونی کننده

700 میلی لیتر

جرمگیر و ضد عفونی کننده منشاد
با فرمول جدید وخاص ،این مایع رقیق،بدون بو، بخار سمی و سازگار با محیط زیست می باشد . این محصول جرمگیر قوی می باشد که ضمن برطرف کردن انواع جرم و رسوب آب، از روی سطوح باعث پاکی و درخشان شدن سطح می گردد . درترکیب این محصول از اسید های ملایم که دارای گرید خوراکی می باشد استفاده می گردداز این رو براثر برخورد این مایع با رسوبات ناشی از سختی آب ایجاد شده بر روی سطوح شیر آلات و سینک ظرفشویی گاز دی اکسید کربن آزاد می کند ،که این بخار(گاز) سمی نیست.

مشخصات محصول اسپری جرمگیر 700سی سی 
نوع ظرف : پت دهانه28
رنگ ظرف : سفید پوششی
نوع بسته ندی :کارتن 12تایی
درب: اسپری قفل کودک دار(تریگر دهانه 28)
نوع مایع: رقیق بی رنگ،بدون بو وسمی
نوع لیبل : صدفی پشت چسب دار
دارای علامت استاندارد و کیفیت محصول و سیب سلامت از بهداشت

موارد مصرف
شیرآلات،سینگ ظرف شویی، سرویس بهداشتی ،ظروف مسی و برنجی،کاشی و سرامیک، اینه حمام و کلیه ظروف شیشه ای وچینی آشپزخونه، برای بازکردنروزنه های دوش حمام و اتو،تمیز کزدن رسوبات چایی ساز
اخطار: به علت قوی بودن جرم گیر منشاد لطفا به هیچ عنوان برای سنگ های آهکی و سرامیک های رنگی ، اجاق گاز و سنگ های طبیعتی استفاده قرار نگیرد

موارد ایمنی
به هنگام استفاده از دستکش اشتفاده شود ،به علت برخورد این ماده با جرم و کثیفی بهتر است ماسک بزنید، در صورت تماس با چشم فورا با آب بشویید و سپس به پزشک مراجعه کنید ، در صورت بلعیده شدن شیر بنوشید و سپس به پزشک مراجعه کنید ، از ترکیب این محصول با دیگر جرمگیرها علی الخصوص سفید کننده ها اجتناب نمایید.

نحوه مصرف
ابتدا قفل اسپری را باز نموده سپس بر روی سطح مورد نظر که بهتر است خشک باشد اسپری کرده بطوریکه سطح مورد نظر را کاملا پوشانده بعداز 1 الی 3 دقیقه زمان ، اسکاج نرم بکشید و حتما در پایان آبکشی نمایید ودر جاهایی که نمی توابند آبکشی کنید دستمال را کاملا خیس نمایید و چندین مرتبه بکشید تا چسبندگی آن از بین رود و در نهایت با دستمال کاملا خشک محیط را پاک نمایید تا شاهد سطح تمیزی ، براق و عاری ازمیکروب باشید.

مزیت این جرمگیر نسبت به جرمگیر های دیگر
1. بدون بو و بخارسمی و بدون ترکیب شیمیایی
2. براحتی حمل می شود و براحتی استفاده گرد
3. صرفه جویی در مصرف زمان جهت جرم زدایی
4. صرفه جویی به علت اسپری دار بودن این محصول
5. کارایی آسان
6. این محصول بالای 20نوع کارایی دارد ولی دیگر جرمگیر ها فقط 1 یا 2 نوع کارایی
7. رسوب بر قوی
8. به لعاب شیرآلات و سینک آسیب نمی رساند
9. بند های کاشی و سرامیکرا پوک نمی کند
10. براحتی قابل شستشو می باشد
11. نسبت به کارایی این محصول قیمت فوق العاده مناسب دارد

[کل: 1 میانگین: 5]
فهرست